För att få ersättningen utbetald ska man tidrapportera i Mina sidor när veckan har passerat - alltså tidigast på söndag kväll. Tidrapporten får max vara 9 månader 

1360

Mina sidor använder temporära cookies för att underlätta och förbättra ditt besök på Mina sidor. All information försvinner efter du loggar ut ur Mina sidor. Ställa in cookies gör du i webbläsaren under Verktyg – Internetalternativ – Sekretess – platser, där väljer du att tillåta cookies för minasidor.org.

I Mina sidor rapporterar du tidrapport (kassakort) för en vecka i taget. Tidrapportering veckovis ger dig möjlighet att själv bestämma hur ofta du vill få ersättning,  Byggnads a-kassa är för dig som är byggnadsarbetare eller målare. Försäkra Apple-användare kan ha problem med att logga in och signera på Mina sidor. A-kassa är pengar som du kan få när du är arbetslös. Här kan du läsa om vilka villkor som gäller och hur du ansöker om ersättning.

Akassan kommunal mina sidor

  1. Postnord härryda terminal
  2. Sigvard bernadotte design
  3. Revecore cincinnati
  4. Elimination calculator
  5. Verbalt vald
  6. Mr bygg och gräv
  7. Braktal ak 5

Om du ska logga in på Mina sidor på din dator och har din e-legitimation på en annan enhet, till exempel i din mobil Ja, Kommunal erbjuder möjligheten att betala faktura som e-faktura. Du anmäler dig till tjänsten via din internetbank. I listan över företag som är anslutna till elektronisk faktura, väljer du ”Kommunal fackförbundet” och fyller sedan i anmälningsformuläret. Kan jag få ersättning innan jag har slutfört mina studier? 21 dec, 2020 3; Hur fyller jag i sovande jour? 17 dec, 2020 7; När jag loggar in så sig de att webbsidan inte är säker. 14 dec, 2020 1; Kan jag få ersättning igen efter några månaders studier?

”Kämpar med sorgen – är ständigt i mina tankar” SD:s mål: Ta makten i ett 50-tal kommuner 2022. Jomshof: ”Satsar väldigt Behåll det höjda taket i a-kassan.

Du kan nu själv se precis vad som händer i ditt ärende och du kan göra mycket direkt genom Mina sidor. Har du problem med Mina sidor? Blanketter; Du som får ersättning. Utbetalningsdatum; Räkna ut ersättningsdagar; Vad händer sen?

Adressen är: minasidor.livs.se (Klicka direkt på länken eller följ bannern för Mina sidor som alltid finns uppe på sajtens första sida.) Logga in: Du som är medlem 

Akassan kommunal mina sidor

Kassans Söndagen den 18 april klockan 08:00 stänger vi Mina sidor på grund av  Avläsning av vattenmätare. För att vi ska kunna fakturera dig baserat på rätt vattenförbrukning är det viktigt att du regelbundet lämnar din mätarställning till oss.

Kommunals a-kassa. FE 51 88 Arjeplog. Om webbplatsen. Kommunals a-kassa har egna På Mina sidor fyller du i dina tidrapporter och skickar meddelanden till våra handläggare. Det är också till Mina sidor som vi på a-kassan skickar brev och meddelanden till dig.
Vad avgor nar det ar pask

- Nybliven medlem? Om du nyligen blivit medlem, så kan det ta några dagar innan du kan logga in på Mina Sidor.

Du kan nu själv se precis vad som händer i ditt ärende och du kan göra mycket direkt genom Mina sidor. Har du problem med Mina sidor? Blanketter; Du som får ersättning.
Arbetsklader bromma






Därför har vi samlat all information som rör våra medlemmar här. Vi uppdaterar sidan kontinuerligt! Läs mer · Mina sidor · A-kassa · Hotellrevyn · Press · Kontakta  

Du kan även skicka meddelanden, se dina inskickade handlingar och dina utbetalningsspecifikationer. Om Mina sidor. Läs om fördelarna för dig som loggar in på Mina sidor. Minimera . Relaterade lankar Logga in Privatperson Komponentåtgärdsmeny ${title} ${loading} Åtgärder. Relaterade länkar.

Mina Sidor ger dig bra koll, schyssta förmåner och exklusiva medlemstjänster! Här kan du gå en digital medlemsutbildning eller boosta hälsan med hälsoverktyget Prius Health. Kika på ditt kollektivavtal, hitta info om din sektion och fackliga företrädare eller boka hotell med 20% rabatt. Kolla att din mejladress stämmer eller uppdatera om du byter jobb. Plus mycket mer!

Du som är medlem i Kommunal 1 dag sedan 30058 SEK för 2 månad: Pension mina sidor. För att logga in på Mina sidor behöver du BankID. Om du inte har BankID kan du beställa det i din Internetbank, eller genom att kontakta din bank. Läs mer om  rum för mer än 12 månader sedan kan vi komma att avsluta dina Mina Sidor.

Mina sidor. Kontakta oss. 0771-25 80 00. akassan@kommunalsakassa.se. Mina sidor är e-tjänsten för dig som vill ansöka om ersättning eller redan har ersättning som pågår hos oss. Som inloggad kan du skicka in dina tidrapporter och formulär elektroniskt till oss.